Ank-Ar Araştırma’nın Son Anketi: Türkiye’nin Yönetiminde Memnuniyetsizlik Artıyor
Ank-Ar (Ankara Araştırma ve Danışmanlık) tarafından gerçekleştirilen yeni anket çalışması, Türkiye'nin yönetimi konusunda vatandaşların görüşlerini ortaya koydu. Anket sonuçlarına göre, katılımcıların %66,6'sı ülkenin yönetiminden memnun olmadığını ifade ederken, Cumhur İttifakı seçmenleri arasında da yüksek bir hoşnutsuzluk gözlemleniyor. Araştırmada, "Genel Olarak Düşündüğünüzde Türkiye'nin Nasıl Yönetildiğini Düşünüyorsunuz?" sorusuna verilen yanıtlar, toplumun yönetim performansına dair genel algının olumsuz yönde olduğunu gösteriyor. Üçte İki Kısım Gidişattan Memnun Değil Anketin sonuçlarına bakıldığında, Türkiye’nin "İyi" (yüzde 14,5) ve "Çok İyi" (yüzde 10,2) yönetildiğini düşünenlerin toplam oranı %24,7 olarak belirlenmiştir. Buna karşın, gidişattan memnun olmayanların oranı ise oldukça yüksek. "Kötü" yönetildiğini ifade edenlerin oranı %26,3, "Çok Kötü"…